Solární nabíječka - pokračování

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 28 09:12:20 CEST 2010

V tom případě bych si vyzkoušel, jestli to začne nabíjet z nějakého
tvrdšího regulovatelného zdroje, a za jakých podmínek to nabíjí.

Já mám třeba Samsunga i900, a ten z USB 2.0 nabíjí, a z USB 1.1
nenabíjí. Originál nabíječka má 5.1V, z té to nabíjí, nabíječka od
nějakého low end Samsunga dává 4.7V, z té to také nabíjí, ale z nějaké
univerzální nabiječky 220V/USB, která dává 5V to také nenabíjí. Přitom
jsou ve všech zapojené jenom 2 dráty.

Ales Filip