presne meranie relativnej teploty

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Červen 27 23:01:46 CEST 2010

zdravim,
snazim sa trochu zorientovat v problematike. Mam jednu aplikaciu kde by
som potreboval presne a dlhodobo stabilne merat teplotu chladiaceho
media a niekolko sondami aj teplotu pozdlz chladeneho objektu (ca. 150m).
Ide o bezne izbove teploty (20-30-40 stupnov). Absolutna hodnota teploty
nie je dolezita, ta moze byt +/- jednotky stupnov. Dolezite je dosiahnut
velku relativnu presnost merania medzi jednotlivymi sondami, aby som si
vedel urobit predstavu ako nehomogenne je chladenie onej rury. Este som
nepocital konkretne hodnoty ale predpokladam ze bude treba dosiahnut
spolahlive a dlhodobo stabilne meranie s rozlisenim pod 0.1 stupna.
Podobne rozlisenie a stabilitu bude vyzadovat aj regulacia teploty
chladiacej kvapaliny.
Tak som tak rozmyslal co sa na podobne merania pouziva ako sondy a ake
techniky, predpokladam ze v tomto pripade budu hrat ulohu uz aj
termonapatia na spojoch.
b.