Re: Solární nabíječka

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Červen 27 10:37:24 CEST 2010

> Ja uz nejak citim, ze tabory nejsou nejak slucitelne se soucasnou dobou -
> nase deti tam byly asi 2x, vzdy to povazovaly za nejhorsi trest (bez netu,
> pocitace, neobvykle cinnosti...) a ted je davame jen na nejake primestske
> tabory, kde maji aktivity, pres noc jsou doma a je to v klidu... A je to
> taky vyrazne levnejsi ;-)

Vaše chyba - u mně má taky děcko 4 notebooky na vnitřní wifině, a další
blbosti, ale právě aby z toho nezblblo tak se jednou ročně jede se ven, kde
se kadí v křovi a vaři na ohýnku - pak takové věci děcko považuje za
normální a naopak se baví tím, jak jsou na táboře ostatní děcka bez
facebooku stresovaná ...

Jinak abych nebyl úplně off topic na cyklisitických cestách po
necivilizovném Balkáně, Ukrajině atd jsem používal variantu tohoto
http://www.solartec.cz/cs/vyroba/minipanely/solartec-minipanel-smp-3-350.html
Skvělá a opravdu funkční věc. Ačkoliv to inzeruje Solartec, tak pro ně to
vyrábí nějaký soukromník na Hutisku-Solanci (dědina u Rožnova)
Když jsem tuhle nabíječku rozbil a chctěl další tak mi řekli, že nemají a
mít nebudou, protože veškerá výroba jde do chřtánu fotovoltaické mafie
;-(((    takže snad teď když tento byznys trochu ztrácí dech se tahle
nabíječka snad zase objeví.

Zdraví Petr Kubáč