DC-DC step-down 3.3V automotive

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červen 27 00:29:45 CEST 2010

 27.6.2010, 0:18:54

No a320 bez posilovace jiste neukociruju, ba dokonce jej neukociruju
ani s temi posilovaci.

To co jsem chtel predchozim prispevkem rict, je to, ze ani pri
nejlepsi snaze konstrukteru nejde nektere veci navrhout tak, aby
jejich zavada nemohla mit fatalni nasledky.
Pokud bychom meli zustat na zemi, pak treba u takoveho airbagu, pokud
v dusledku zavady elektroniky dojde k jeho odpaleni ve chvily kdy si
spokojene jedete 130 po dalnici, pak pokud se vam podari alespon nejak
zastavit a prezit, bude to skoro zazrak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz