PC muzeum - 8bity

Pavel hw na itherm.cz
Sobota Červen 26 21:11:06 CEST 2010

Kdyby tam bylo neco z 8bitu (sinclair, atari, comodore, pmi,, pmd, tems,
consul, tns) tak by se to dalo dat do stale jeste fungujiciho klubu v Brne.
Pripadne bych to mohl vzit na nejakou multiplatformni akci
(Forever.zeroteam.sk, Bytefest.org) a tam by se to uzivilo.

To to pripadne plati i pro ostatni lidi kterym se takove veci vali doma a
chteji se jich zbavit. (Nemusite se bat, na Aukru to rozprodavat nebudeme).
Jsem ochotny pro to zajet do Brna/Prahy.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Tomáš Vymětal" <vymetalt na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 26, 2010 6:38 PM
Subject: OT: PC muzeum

Naši se rozhodli rozbourat celej barák (maskují to komplet rekonstrukcí
topení), čemuž má předcházet generální úklid. Jelikož veškerej
nepotřebnej bordel jsem uchovával tam (žena by mě vystěhovala spolu se
vším do kontejneru), mám možnost to buď vyhodit nebo prodat ... jelikož
ale jde o pc hw zbytky z dob hodně minulých, praktické využití je nulové
a tedy ani nepočítám s nějakou finanční výtěžností. Napadlo by mě spíš
věnování za flašku nějakému pc muzeu, ale nic rozumného se mi nedaří
najít .. všechno jen jedinci, co to berou jako koníček, odfotí, hodí do
folie a do sklepa, a vystaví na netu. Existuje u nás něco "oficiálnějšího" ?

Konkrétně jde o nějakej paralelní skener s tuším 300dpi, HP DJ 550C
(včetně příslušenství a původních manuálů), Voodoo Rush, Voodoo 2,
Seagate 3,5" 20MB a bednu drobností. Vyhazovat se mi to moc nechce, ty
emocionální vazby jsou příliš silné :D

T.V.