OT: PC muzeum

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Sobota Červen 26 18:38:29 CEST 2010

Naši se rozhodli rozbourat celej barák (maskují to komplet rekonstrukcí
topení), čemuž má předcházet generální úklid. Jelikož veškerej
nepotřebnej bordel jsem uchovával tam (žena by mě vystěhovala spolu se
vším do kontejneru), mám možnost to buď vyhodit nebo prodat ... jelikož
ale jde o pc hw zbytky z dob hodně minulých, praktické využití je nulové
a tedy ani nepočítám s nějakou finanční výtěžností. Napadlo by mě spíš
věnování za flašku nějakému pc muzeu, ale nic rozumného se mi nedaří
najít .. všechno jen jedinci, co to berou jako koníček, odfotí, hodí do
folie a do sklepa, a vystaví na netu. Existuje u nás něco "oficiálnějšího" ?

Konkrétně jde o nějakej paralelní skener s tuším 300dpi, HP DJ 550C
(včetně příslušenství a původních manuálů), Voodoo Rush, Voodoo 2,
Seagate 3,5" 20MB a bednu drobností. Vyhazovat se mi to moc nechce, ty
emocionální vazby jsou příliš silné :D

T.V.