RE: kryt proti sluníčku k teplotnímu čidlu

Alesu alesu na seznam.cz
Pátek Červen 25 18:40:29 CEST 2010

Proti radiační chybě se mě velmi osvědčily stříbrné (zlaté) lesklé koule na
vánoční stromeček,
Číńani je vyrábějí ne jako u nás ze skla, ale plastové a jsou snadno
obrobitelné.
Mohou se vrtat atd. Tudíž je možno vyvrtat otvory pro lepší proudění vzduchu
ze spodní a boční strany (aby tam nepršelo), čidlo umístit do středu koule
a vystrčit  tuto sestavu na nějaké tyčce co nejdále od zdi, která to může
ovlivňovat.

Samozřejmě severní stranu baráku nic nenahradí.

Zdravím Alesu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Aleš Filip
Sent: Thursday, June 24, 2010 2:16 PM
To: HW-news
Subject: kryt proti sluníčku k teplotnímu čidlu

Dobrý den,

Potřeboval bych poradit nějaké stínítko, nebo kryt na čidlo DS18B20. Mám ho
připojené k wrapu, a zaznamenává mi teplotu venku. Bohužel je na balkóně v
paneláku, kde není možné zabránit tomu, aby mi na něj nesvítilo alespoň
chviličku sluníčko. I když na něj nesvítí přímo, ovlivňuje ho.
(http://xanadu.khnet.info/pocasi.html - je tam zub od 11:20 do 11:40)

Nemáte nějaký nápad, do čeho to čidlo zadělat? Zkouším všechno možné - různé
trubky, otevřené polystyrenové krabičky, lesklé plastové ozdoby na
stromeček, a stále bez úspěchu.

--
Ales Filip