Mereni pudni vlhkosti?

Stano stano.hw na gmail.com
Pátek Červen 25 18:33:14 CEST 2010

Dakujem za skoro vycerpavajucu odpoved. A este sa pridam s otazkou. Ako
integrovat ten vysledny pulz pre spracovanie AD prevodnikom? Konkretne
ma zajujima ako som predtym naznacil ako dosiahnut linearny vstah medzi
striedou pulzu a vyslednym napatim. Pripadne nejake dalsie informacie o
merani impulzov v nanosekundovej oblasti.