Router Edimax BR-6104K

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pátek Červen 25 15:54:41 CEST 2010

Já jsem tam měl vsftpd, a přes něj to editovat šlo. Nejde nainstalovat
mc, a editovat to v něm?

Každopádně ten linux je dost omezený a dost sparsený. Jestli chcete něco
kupovat, tak kupte wrap. Je to proti tomu edimaxu nebe a dudy. Já jsem
ten edimax už vzdal, a to jesm si s ním hrál dost dlouho. Viz
http://xanadu.khnet.info/edimax.html. Teď mi ty stránky běží na wrapu, a
je to velký rozdíl. Hlavně v programovém vybavení, konfiguraci, atd.

Ales Filip