Re[2]: Solární nabíječka

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Červen 25 12:27:27 CEST 2010

Puvodni     zprava    "Re:    Solární    nabíječka"    od    "jan.kuba
(hw-list na list.hw.cz)" z 24. června 2010, 22:43:11,
msgid:4C23C35F.7080206 na gmail.com (739 bajtu):

jk> Sice  to  sem  zase  nepatří  ale  pokud  se bez toho "digitálního
jk> deníčku"  ve  14  letech  neobejde  asi  je něco špatně. Já to tak
jk> cítím. Je to můj názor.

Co je spatneho na tom, mit ve 14ti letech denicek?

Ja  tedy zadny zadny denicek nemel, ale nechapu, co by na tom melo byt
spatneho.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz