Zapinani TV signalem ze SCARTu set top boxu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 25 11:28:45 CEST 2010

 25.6.2010, 11:23:37

Rodice si nastesti nikdy nezvykli, vypinat TV dalkacem do std-by, ale
vypinaji ji poctive sitovim spinacem. Tak jsem napajeci kabel od STB
prostrcil dovnitr TVa naletoval na ten sitovy spinac. Jedine co jsem
musel ze supliku vytahnout bylo klubko cinu. :-)
Nevim, zda je toto reseni dokonale, ale funguje k plne spokojenosti
vsech zucastnenych.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz