Dealextreme - jak na reklamaci?

Pavel hw na itherm.cz
Pátek Červen 25 11:18:59 CEST 2010

Nevidel bych to tak cerne. Ja jsem koupil stejnou hracku cca 2 dny pred
Pavlem Kutinou a mam spravny typ.
takze je to v podstate loterie. muj ma WM8505, 128MB RAM, 2GB FLASH.
Debian na tom beha v pohode. Sice jsem nerozjel zvuk, ale Android se stejnym
kernelem jej umi, takze bude spise chyba v me neznalosti linuxu.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jakub Ladman" <ladmanj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 24, 2010 10:24 PM
Subject: Re: Dealextreme - jak na reklamaci?

Dne pondělí 21 Červen 2010 15:49:52 Pavel Kutina napsal(a):
> Zdravim,
>
> vim ze tu par lidi reklamace resilo, ale nedari se mi to v archivu
>  dohledat. Jakym zpusobem reklamovat u DX? Koukamjim na web, maji tam plno
>  krasneho povidani o tom, jak jim mate poslat penize, ale jak reklamovat
>  zbozi, to jsem tam nenasel.
>
> Mam tu ten ARM netbook (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39391) a
> jednak prisel s jinym procesorem (OK, na webu tvrdj, ze se to muze stat a
>  ze jim to vyrobce dodava, jak mu to padne pod ruku), druhak prisel s 64MB
>  RAM misto 128MB a 512kB FLASH misto 2GB, to uz mi pripada jako docela
> [...]

Ajaj, obávám se že to budu muset absolvovat rovněž, protože jsem si ho v
nějakém záchvatu objednal taky. Ještě čekám na doručení.
Mimochodem, to že si kupuju něco co nepotřebuju a ještě navíc s významnou
pravděpodobností, že to bude nekvalitní drek jsem si uvědomil přesně v
momentě
kdy jsem odklepl paypal :-(

A to mi tu už leží HP IPAQ HX4700, který má alespoň 500MHz procesor, ale
také
jen 64MB RAM a nemám pro něj žádné využití, s linuxem, tak aby byl
použitelný
bez konzole na vzdáleném terminálu jsem ho nerozjel, A wince jsou mi
naprosto
k ničemu.

Jakub