Kabel na Xilinx?

Jan Martincek konfera na martincek.com
Pátek Červen 25 09:17:58 CEST 2010

Skuste PRESTO - mam tu jeden ks a funguje v pohode.

Inak pouzivam om1ct-ckov LPT z digilent-u - aj ten ide v pohode ;)

j.

  _____

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Dolnsky
Sent: Thursday, June 24, 2010 9:27 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kabel na Xilinx?

Teoreticky nejlevnejsi je
<http://www.digilentinc.com/Products/Detail.cfm?NavPath=2,395,707&Prod=JTAG-
USB-FS>
http://www.digilentinc.com/Products/Detail.cfm?NavPath=2,395,707&Prod=JTAG-U
SB-FS
,ale s dopravou asi cena preleze ten ebay cinsky kabel a jeste to vyzaduje
prechroustani v sw of digilentinc.
Tak to uvadim spis pro uplnost.

Pavel

>Ja som ten zachvat dostal asi pred tyzdnom a objednal si ho a teraz
nanho cakam,
bohuzial uz je novy platform 2 takze uvidime dokedy mi tento stary budu
podporovat
v kazdom pripade, ten paralelny port sa moze zist ani clovek nemusi
vediet kedy to nanho dojde a potom si bude nadavat ze to za par korun
mohol mat davno v pc
PA

http://cgi.ebay.com/Xilinx-FPGA-CPLD-USB-JTAG-Download-cable-/280478335015?c