Pristrojove svorky

Vláda Andel vaelektronik na vaelektronik.cz
Čtvrtek Červen 24 23:02:13 CEST 2010

dávali jsme srouby M8 a krídlové matky. Uzivatel si tam dal casem obycejné.
http://piknymburk.cz/obrazky/zdroj80.jpg
Andel

  ----- Original Message -----
  From: Martin Patka
  To: 'HW-news'
  Sent: Thursday, June 24, 2010 9:03 PM
  Subject: Pristrojove svorky

  Zdravim,

  do jednoho zarizeni bych potreboval pristrojove svorky pro 24V, ale pro
  trvaly proud cca 60A. S nejakou rezervou bych radeji i pro 100A.
  Prohledal jsem GME, GES, TME i SOS a bohuzel jsem nasel svorky
  jen pro proud 36A. S ohledem na to, ze zarizeni bude v miste bez dozoru
  si netroufnu neco poddimenzovat. Nevite nekdo, kde  by se takove svorky
  daly sehnat ?

  Dekuji za radu

  --
  Martin Patka                      network & server administrator