Pristrojove svorky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červen 24 21:56:32 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 24.6.2010 od Martin Patka:

> tak ty jsem asi prehledl, nicmene jsem si preci jen predstavoval
> neco robustnejsiho... A ani by tam nemusela byt zdirka, plny
> material by byl spolehlivejsi... Nejak mi padly do oka ty svorky, co
> jsou na zakoupenem 3kW menici, masivni, se zavitem M8, bez ty zdirky
> - takove nejake bych chtel sehnat...

No a nevyhovovalo by ti tedy tohle na kabel (nikoliv tedy do panelu)?

http://go.clexpert.cz/Po3m9.aspx

http://go.clexpert.cz/Ph74S.aspx

Kontakty dovnitř:

http://go.clexpert.cz/i4QYy.aspx

Já je používám v tomhle i v menším provedení. Dají se spojit do bloku
třeba dvě nebo více dohromady, pak nemůžeš přepólovat. Dokonce jsem
myslím nějaké (myslím ale že ty menší) viděl v TME, ale teď je tak
rychle nemůžu najít.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601