Kabel na Xilinx?

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Čtvrtek Červen 24 19:14:45 CEST 2010

Ja som ten zachvat dostal asi pred tyzdnom a objednal si ho a teraz
nanho cakam,
bohuzial uz je novy platform 2 takze uvidime dokedy mi tento stary budu
podporovat
v kazdom pripade, ten paralelny port sa moze zist ani clovek nemusi
vediet kedy to nanho dojde a potom si bude nadavat ze to za par korun
mohol mat davno v pc
PA