Re: kryt proti sluníčku k teplotnímu čidlu

Ivan Kiss Ivan.Kiss na Novohrad.sk
Čtvrtek Červen 24 15:20:17 CEST 2010

Vyrobil som si taky radiacny kryt z bielych plastovych misiek (urcene pod
kvetinac??) podla profi vzoru:
http://www.vaisala.com/images/Vaisala_Radiation_Shield_DTR500_rdax_145x182.jpg
http://www.vaisala.com/weather/products/dtr500.html

Misky priemeru cca 12cm a v nich radiove cidlo komercnej meteostanice. Vysledok
neuspokojivy. Evidentne bolo cidlo ohrievane slnkom. Tak som ho musel
premiestnit do tiena domu (z volneho priestoru).
Mozno je ten kryt len maly, alebo malo vetrany, ale nechcelo sa mi vyrabat druhy.

--
Best regards,
 Ivan                            mailto:Ivan.Kiss na Novohrad.sk