kryt proti sluníčku k teplotnímu čidlu

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Čtvrtek Červen 24 14:41:43 CEST 2010

Problém může být s ohříváním podlahy pod čidlem. Pak se to neodstíní.
Pokud netopí podlaha, tak jsem to jednou dočasně vyřešil dvouplášťovým
stíněním: čidlo jsem dal to 15cm plastové trubky, průměr asi 30 mm a
tuto trubku jsem ještě stínil krytem z lesklého plechu 200x200 mm, který
jsem stačil do půltrubky (tj. něco jako půlkruh, ale prostorový) a dost
to pomohlo.

Pavel Krafčík