Re: kryt proti sluníčku k teplotnímu čidlu

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 24 14:34:49 CEST 2010

 24.6.2010, 14:32:21

Tu slunicko jiste sviti i jinam nez na cidlo. Treba na stenu balkonu,
ta se ohreje, a od ni se ohreje okolni vzduch. Proste mikroklima toho
balkonu je ovlivneno tim slunickem, s tim nic nenadelate, kryt nekryt.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz