kryt proti sluníčku k teplotnímu čidlu

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Čtvrtek Červen 24 14:34:24 CEST 2010

Ak je to na panelaku na stene - teda ak sa k nemu dostane vzduch, ktory
stupa okolo oslnenej a prehrievanej steny panelaku hore - tak to bude
ovplyvnovat stale.
v tom priapde nepomoze ani umiestnenie cidla v tieniacej trubke bez
akehokolvek dopadu slnecnych lucov.
Rozdiel teploty vzduchu pri stene cca 15 cm od steny napr. na 8 poschodi
(z 13) a okolitym vzduchom vyrazne dalej od panelaku som mal viac ako 10
stupnov (Bratislava)

Dodo