Re: Solární nabíječka

Čtvrtek Červen 24 12:09:14 CEST 2010

2010/6/24 Pavel Troller <patrol na sinus.cz>:
> Zdravím,
>  hmm, tak se stalo přesně to, o čem jsem přemýšlel, zda se stane: že místo
> jasných odpovědí, který model kterého výrobce je doporučován, se tu zase
> více méně pouze (až na tuším jeden příspěvek) mentoruje, zda je či není vhodné
> dávat dětem na tábor mobily, dávat děti na tábory atd.

Možná by bylo lepší vykašlat se na fotovoltaiku a vzít s sebou prostě
nějakej nabitej akumulátor, třeba autobaterii nebo nějakej ten co se
dává do UPSek. Na těch pár nabití mobilu to bude stačit až až.

Nebo rovnou koupit náhradní baterii (nebo dvě až tři) k tomu mobilu a
před cestou si je nabít.

P.K.