Re: Čím přilepit měnič ultrazvukové čističky

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Středa Červen 23 23:48:32 CEST 2010

K cemu jste to lepil, k tomu "plastovemu" hmizdu z ktereho ten menic vypadl?
To nemohlo epoxidem drzet, co je to zac, neni to prach obycejne tavne lepidlo?
Co se ma lepit s cim, myslim materialove, nerez s ?

Mam tu lepidlo primo urcene na lepeni nerezu, respektive nerezu a keramiky, ale narovinu, levneni vas vyjde nova cisticka, gramova cena ma tri nuly. :-)

PN

> Od: "Vladimir Franek"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 23.06.2010 22:57
> Předmět: Čím přilepit měnič ultrazvukové čističky

Zdravím,
odpadl mi měnič od vany u ultrazvukové čističky (CT-400) viz:
http://www.volny.cz/frana/odlepenymenic.jpg
Přilepil jsem ho CHS Epoxy 1200, ale vydrželo to cca hodinu
provozu. Dalo by se to něčím přilepit, tak aby držel, nebo je to
na odvoz do Elektroodpady s.r.o.? :-) Dík za radu, Vladimír