OT: Solární nabíječka

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červen 23 21:53:37 CEST 2010

Zdravím,
  děti se chystají na tábory a samozřejmě jim tam bude odepřena dodávka
AC i DC energie pro jejich mobilní miláčky. Slunce by ale svítit mohlo a
tak jsem poptáván po nějaké dobré solární nabíječce. Jak jsem tak studoval
Aukro, je jich široká škála, od laciných modelů, které by nenabily snad ani
100 mikroF kondenzátor, až po důvěryhodně vypadající 1.5W modely s vnitřní
Li baterkou 2600 mAh i více, ovšem za vyšší cenu.
  Čtenářstvo této konference má jistě i v této otázce jasno a proto bych
si dovolil položit dotaz: Máte nějaký tip na takový typ nabíječky, který
by měl dostatečný výkon, robustnost (aby snesla táborový provoz), jistě i
určitá vodotěsnost by neškodila (některé nabízené se tím chlubí) a taky aby
vydržela alespoň pár let ? Cena max. do 1000 Kč, sehnatelnost v Praze
podmínkou.
  S pozdravem Pavel