Problem s USB

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Středa Červen 23 13:40:51 CEST 2010

Měl jsem před časem podobný problém. Bylo to způsobeno kabelem pochybné kvality. Tiskárna prostě v jednom USB portu nefungovala a ve všech ostatních ano. Na tom "zlém" USB portu ale vše ostatní fungovalo. A dokonce tam předtím fungovala tiskárna stejného typu. Lezl jsem z toho po zdi. Nakonec jsem vyměnil kabel a bylo po závadě.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ivan Kozák
Sent: Wednesday, June 23, 2010 11:47 AM
To: HW-news
Subject: Problem s USB

Zdravim,
obracim se na Vas s dotazem trosku mimo misu urcenem spise pritomnym PC
odbornikum.
Mam PC s win vista ke kteremu byla pripojena tiskarna EPSON DX 4450. Tu
jsem nyni prendal jinam
odebral ji ze systemu a chtel nainstalovat novou take EPSON, ale na
stejnem USB portu nabyla tato rozpoznana a musel jsem ji zapojit do jineho portu. Tento puvodni port zustal nejak zablokovany asi
nejakym programem  a at do neho pripojim cokoli
tiskarnu, flash tak hlasi USB nebylo rozpoznano.
Odinstaloval jsem vsechny programy te puvodni tiskarny ale tento port
porad nechce rozpoznat zarizeni.
Nevite nekdo kde a co jeste upravit.

Dekuji za rady s pozdravem Ivan Kozák _______________________________________________