On/Off ventily na vodu?

Pavel hw na itherm.cz
Středa Červen 23 00:10:57 CEST 2010

pri hledani ventilu zkuste vychazet z tohoto nazvu
http://www.giplindia.com/latching-solenoid-valve.htm

----- Original Message -----
From: <j.Krajinka na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 22, 2010 11:59 PM
Subject: RE: On/Off ventily na vodu?

V pracce jsou klasicke selenoidy nebo se pletu?
Celkem neni problem sehnat levny selenoid viz nize, ale ty zerou po celou
dobu sepnuti, coz neni problem u tlakoveho zalevani kde se doba sepnuti
pohybuje v radu max desitek minut, ale u kapenkove zavlahy jde spise o radu
hodin a tam jiz za rok hovorime o mnoha kWh.
Neporadite jak se spravne , idealne anglicky, nazyvaji ty servoventily
ovladane vstupnim tlakem?

Rozebral jsme ten gardena zazrak za 3.5k Kc a nestacil cumet.
Zakladem je plastovy ventil, ktery ma vyvedene el. ovladani na samici audio
cinch konetoru do ni zapada samec cinch konektoru samotne jednotky ridiciho
pocitace, coz je velky LCD s asfaltovym flekem na zadech a dvema tlacitky,
vyrobni cena toho celeho musi byt pod 10$.
Presto to neumi vice nez sest cyklu/den.

Jirka

http://cgi.ebay.com/12V-DC-1-2-Solenoid-Valve-Water-Train-Air-Pipeline-/300434729118?cmd=ViewItem&pt=AU_Business_Industrial_Industrial_Supply_MRO&hash=item45f34e289e
http://cgi.ebay.com/12V-DC-1-4-Solenoid-Valve-Train-Water-Air-Pipeline-/110550220195?cmd=ViewItem&pt=AU_Pet_Supplies&hash=item19bd4e7da3
http://cgi.ebay.com/1-2-24V-DC-Electric-Solenoid-Valve-f-Water-Gas-Diesel-/250635677685?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a5b0ceff5