On/Off ventily na vodu?

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Červen 22 23:00:50 CEST 2010

DOBRY DEN,
 Kouknete na irimon.cz. jsou tam profi ventily a jejich cena zacina na caa
360kc. Mam je, je to nerozbitny a dokonce se tam dá volit civka na 220 nebo
24V. MIRA

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Tuesday, June 22, 2010 10:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: On/Off ventily na vodu?

Tenhle počítač od Gardeny jsem měl. Po roce jsem uznal, že jsem se
nechal napálit, vyhodil jsem ho a udělal to z časových relé která se
mi povalovala doma. Od té doby naprostá spokojenost :-) Ale nemám to
na zahradě nýbrž ve sklepě v instalační skříňce.

Ventily mám od http://www.naandanjain.com/e/Products/&mod=catalog

Aleš Procháska

> Dnes jsem si v OBI  cca hodinu prohlizel zavlazovaci pocitace od
> Gardeny, zaver za ty prachy nikdy a nejlepsi odborniky ma Gardena v
oddeleni marketingu a tvorby cen.

> To co bych potreboval, tedy rizeni zalevani ve ctyrech okruzich by
> me jen na ridicim pocitaci, ventilu a senzoru vlhkosti prislo bratru
> na 10k Kc a pritom by to neumelo takovou trivialitu jako jeden den
> zalevat na dvou a jiny den na dvou jinych okruzich a to nepocitam
> fakt, ze mi to ze zahrady nejspise nekdo ukradne.

> Za ty prachy, respektive levneji poridim nejaky embended pocitac a bude to
mit i ovladni pres web.
> Jedinou otazkou je po jakych ventilech sahnout, ovladani 24V.

> Nevim co tam ma gardena, ale na 9V baterku to umi cca 1200x otevrit a
zavrit.