super ok : Umela zatez a parazitni vyzarovani

Daniel VALUCH daniel.valuch na orange.fr
Úterý Červen 22 22:31:06 CEST 2010

o vek v tomto pripade nejde :-)))
som rad ze ste dosiahli pokrok, viete ktorym smerom pokracovat. Ak este v spektraku vyradite interny 10dB atenuator ktory tam mate teraz a
zuzite sirku IF pasma tak vam znatelne klesne sumove pozadie a budete moct dalej pokracovat vo vylepsovani.