On/Off ventily na vodu?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červen 22 21:20:57 CEST 2010

On Tue, 22 Jun 2010, www www wrote:

> Za ty prachy, respektive levneji poridim nejaky embended pocitac a bude
> to mit i ovladni pres web. Jedinou otazkou je po jakych ventilech
> sahnout, ovladani 24V.
>
> Poradite nejaky vhodny ventil ?

V Lidlu jsem jednou koupil "zavlazovaci pocitac" za 700,- . Byl v tom
plastovy kulovy ventil a servomechanismus s prevodem a koncaky ovladany
nejakym jednoduchym PC na baterku. Po odpojeni toho pocitace a primem
napojeni na motorek by to mohlo delat co chcete.

Jenze otazka je zda to bude zase nekdy v Lidlu v akci.