On/Off ventily na vodu?

Úterý Červen 22 21:11:25 CEST 2010

Bude to ventil se servomechanizmem ovládaným vstupním tlakem. Takovému stačí minimální ovládací síla případně jenom impulz (obdoba je uzávěr splachovadla). Ale kde je vzít levněji... Možná přemotat cívky u pračkových ventilů - tam máte hned tři větve z jednoho 3/4" přívodu. Ale nezkoušel jsem to.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of www www
Sent: Tuesday, June 22, 2010 8:03 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: On/Off ventily na vodu?

Dnes jsem si v OBI  cca hodinu prohlizel zavlazovaci pocitace od Gardeny, zaver za ty prachy nikdy a nejlepsi odborniky ma Gardena v oddeleni marketingu a tvorby cen.

To co bych potreboval, tedy rizeni zalevani ve ctyrech okruzich by  me jen na ridicim pocitaci, ventilu a senzoru vlhkosti prislo bratru na 10k Kc a pritom by to neumelo takovou trivialitu jako jeden den zalevat na dvou a jiny den na dvou jinych okruzich a to nepocitam fakt, ze mi to ze zahrady nejspise nekdo ukradne.

Za ty prachy, respektive levneji poridim nejaky embended pocitac a bude to mit i ovladni pres web.
Jedinou otazkou je po jakych ventilech sahnout, ovladani 24V.

Nevim co tam ma gardena, ale na 9V baterku to umi cca 1200x otevrit a zavrit.

Poradite nejaky vhodny ventil ?

Jirka