ok : Umela zatez a parazitni vyzarovani

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Červen 22 14:44:49 CEST 2010

To vi kazdy prumerny sudetak, šifonér je hezky cesky pradelník, uplne echt spravne to je skrin na pradlo s tremi supliky, sirsi nez vyssi.
Slovo pochází z nemciny, respektive je to sudetska zkomolenina, která se rozsirila do cele vychodni evropy.

Krome šifonéru, jeste doma mate, kredenc, tedy pribornik, na stole mate tištuch (ubrus), vedle šifoneru vam muze stat veškostn, připadně cinkostn (prosklena skrin na porcelan) a šrajbtiš (psací stůl). Do šifoneru se clapy lajntuchy (prosteradla), to ze na zemi tezi tepich, na okne visi frhaňky nebo stóry (kratké, dlouhé záclony) a voda teče z vasrlajtunku vi snad každý, ne :-)

Nic musím jít delat ordnung, vyrjblovat špacirenštok a hauzirovat k sousedum.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Daniel VALUCH
Sent: Tuesday, June 22, 2010 1:38 PM
To: HW-news
Subject: RE: ok : Umela zatez a parazitni vyzarovani

co je prosim "šifonér"? :-) len pre zaujimavost, co sa tam ma testovat (ak to nie je tajne)?

> Message du 22/06/10 13:30
> De : "pavel PP"

> A : "HW-news"
> Copie à :
> Objet : RE: ok : Umela zatez a parazitni vyzarovani
>
> Gener je nastaven na -35dBm , fakčí až do +30dBm, pojmy jsem už na www opravil, hlavně ten spawn no jo rybář se nezapře   ale to sem se musel
podívat do slovníku.

> A k čemu to vlastně je, mám splácanou šifonér uvnitř polepenou měděným plechem, v šifonéru bude umístěna sada antén do kterých půjde signál z
power generu, dále tam budou spešl eletronická zařízení a budu sledovat co to s nimi při větších úrovních bude dělat, gener je woblovaný přes celý rozsah
25MHz až do 1GHz, takže bych nerad zarušil nějaká pásma.