ok : Umela zatez a parazitni vyzarovani

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Úterý Červen 22 13:48:15 CEST 2010

šifonér  je skříň , mám na to takovou bytelnou skříň , přeci nebudu něco kupovat , nejdřív jsem uvažoval jí zevnitř oplácat alobalem ale to se ukázalo jako málo stínící

--------
Kruciš to měření koaxů a vložení hodnot do nějaké tabulky a prezentovat to by bylo něco, jen třeba určit jakým parametrům by se to mělo v ideálním případě přibližovat a i ta zátěž by musela být nějaká suprová ověřená.

PP

> Od: "Daniel VALUCH"
> Komu: HW-news
> Datum: 22.06.2010 13:38
> Předmět: RE: ok : Umela zatez a parazitni vyzarovani

co je prosim "šifonér"? :-) len pre zaujimavost, co sa tam ma testovat (ak to nie je tajne)?

> Message du 22/06/10 13:30
> De : "pavel PP"

> A : "HW-news"
> Copie à :
> Objet : RE: ok : Umela zatez a parazitni vyzarovani
>
> Gener je nastaven na -35dBm , fakčí až do +30dBm, pojmy jsem už na www opravil, hlavně ten spawn no jo rybář se nezapře   ale to sem se musel
podívat do slovníku.

> A k čemu to vlastně je, mám splácanou šifonér uvnitř polepenou měděným plechem, v šifonéru bude umístěna sada antén do kterých půjde signál z
power generu, dále tam budou spešl eletronická zařízení a budu sledovat co to s nimi při větších úrovních bude dělat, gener je woblovaný přes celý rozsah
25MHz až do 1GHz, takže bych nerad zarušil nějaká pásma.