OT Volna mista na tabore

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Úterý Červen 22 11:37:21 CEST 2010

Puvodni  zprava  "Re:  OT  Volna  mista  na tabore" od "Petr Zahradnik
(hw-list na list.hw.cz)" z 21. června 2010, 19:19:23,
msgid:1539900673.20100621191923 na clexpert.cz (831 bajtu):

PZ> Jaká   je   očekávaná   návratnost?  Myslím  jako  kolik  dětí  (v
PZ> procentech) se vrátí zdravých a kompletních?

PZ> Petr Zahradník, počítačový expert

LOL!  :)  Naprosto  stejna reakce me pri cteni taborovych aktivit take
napadla,  resp.  neco  ve stylu "kolik deti se nevrati vubec, kolik na
vice  kusu  atp."  :)  Ale  nakonec jsem spis tise zavidel, byt mi tak
polovina let, co mi je nyni, zacinam premlouvat maminku a tatinka ;)

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz