ok : Umela zatez a parazitni vyzarovani

Daniel VALUCH daniel.valuch na orange.fr
Úterý Červen 22 11:28:07 CEST 2010

este ma napadlo ze by sme mohli cisto z pedagogickeho hladiska zorganizovat nejake porovnavacie meranie kvality kablov. Pristroje aj anteny mame,
nejake lepsie kable tiez, horsie by trebalo priniest :-) Ked dojde nabuduce niekto na exkurziu mozeme skusit.
b.

> Message du 22/06/10 11:12
> De : Cihak na dkv.lbc.cd.cz
> A : hw-list na list.hw.cz
> Copie à :
> Objet : RE: ok : Umela zatez a parazitni vyzarovani
>
> Jo, přesně - chtěl jsem se zeptat jaký je vlastně výkon z generu a zapoměl jsem na to. Mě se z obrázku zdálo že je to nastavené na -10dBm ale
nedokázal jsem to s jistotou rozeznat.