Dealextreme - jak na reklamaci?

karel.dudasek na dobruska.cz karel.dudasek na dobruska.cz
Pondělí Červen 21 17:13:08 CEST 2010

Ahoj,

On Mon, 21 Jun 2010, Pavel Kutina wrote:
> Zdravim,
>
> Mam tu ten ARM netbook (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39391) a
> jednak prisel s jinym procesorem (OK, na webu tvrdj, ze se to muze stat a ze
> jim to vyrobce dodava, jak mu to padne pod ruku), druhak prisel s 64MB RAM
> misto 128MB a 512kB FLASH misto 2GB, to uz mi pripada jako docela zasadni
> (porovnano s jinou masinou, srovnano osazeni a dle datasheetu dohledano, co
> je tam vlastne osazene).

Request RMA a v rámci něj napsat co nefunguje, nebo co je jiné než má být.

> Jak postupovat? Navic ten netbook kupoval znamy (nejakym zpusobem je ochoten
> spolupracovat) a ja ho od nej koupi pote, kdyz se mu na nem nedarilo rozbehat
> linux (mne se to sice podarilo, ale radost z toho nejak nemam), ale reklamaci
> asi budu muset resit ja.
Reklamovat může pouze původní kupující, protože chtějí uvést
číslo nákupu. Přišel jsem s tím, že mobil neumí Javu, jak psali v popisu,
a měl jsem problém s diakritikou a fonty.
Pak chtěli kromě slovního popisu i video s chybou mobilu.
Potom jsem jim posílal mobil zpátky do HK a skenoval dodací
lístek. Navrhnul jsem jim, jestli mi umožní výměnu za jiný mobil s
doplatkem a bez problému souhlasili.

         Karel Dudášek