Umela zatez a parazitni vyzarovani

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pondělí Červen 21 14:44:07 CEST 2010

Přidávám foto generátoru , s tím, že výstup z něj  jde přímo přes koax do zátěže, druhá strana Tčka je zaslepena.

Spektrák je připojen na anténu.

Možná přímo opředení naletovat na plechovku , BNC tak vyřadit. Pro pokus to stojí.

Zkontroluji taky konektory jak jsou dělané, na google nemohu ale nikde najít jak je správně naclampovat na koax, když už bych je teda rozebíral.

> Od: "Tomáš Urbanec"
> Komu: pavel PP , HW-news
> Datum: 21.06.2010 08:42
> Předmět: Re: Umela zatez a parazitni vyzarovani

Zdravim!
Tyhle fotky sjme videli, Balu myslel detail reseni toho stineni
plechovkou, jak je to pripajeno, zavreno a pod. Pokud pouzivate BNC
konektor, tak to asi bude jadro problemu, ten nejake stineni moc
nevyresi....
        Tommy OK2PNQ

Ještě jednou foto.

Zkusím ještě jiné koaxy , možná to leze přes ně ale budu si je muset udělat.
Koneltor z power generátoru Dezifix na tuším že N konektor , koax a na konci BNC

PP

> Od: "pavel PP"
> Komu: HW-news
> Datum: 21.06.2010 08:26
> Předmět: Re: Umela zatez a parazitni vyzarovani

Fotky jsou v historii příspěvku

PP

> Od: "Daniel VALUCH"
> Komu: HW-news
> Datum: 21.06.2010 08:20
> Předmět: Re: Umela zatez a parazitni vyzarovani

nejaka fotka by sa nenasla? Zemnenim sa urcite nic nedosiahne, na takto vysokej frekvencii bude jedine ucinne "uzemnenie" zavarit do medennej
krabice a zasypat feritom :-) Vyzarovat to moze hocikade (treba vidiet kvalitu a prevedenie vsetkych komponentov -> fotka. Je velmi pravdepodobne ze
vam svieti aj privodny kabel lebo ma riedke opletenie.
Pokial merate spektrakom s vysokym dynamickym rozsahom problem moze byt aj tam. Tym ze je tak citlivy vidite aj veci ktore by vas nikdy netrapili :-)
b.