Ovladani spotrebicu po vedeni 230V

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pondělí Červen 21 08:46:13 CEST 2010

FH> Tech  sad  jsem  taky  videl  furu, bohuzel nikde neni presne napsano,
FH> jestli  spinaji  fazi  nebo  nulak,  potreboval bych fazi. Koupil jsem
FH> jednu a spina nulak

Ono je to totož jedno.
Stejné uspořádání mám ve spínacích hodinách. Vedl jsem o tom diskusi
s EZU, kde mně vysvětlili, že spínací hodiny se považují jen za regulační
prvek, nikoliv za prvek který odpojuje dané zařízení od sítě. Takovým
je pouze dvoupólový vypínač, který vypíná fázi i nulák.

Jinými slovy, máte zařízené připojené do zásuvky? Máte, tak je
připojené k síti a je nutné s ním podle toho zacházet. Že zrovna nic
nedělá na tom nic nemění.

Tomáš