Umela zatez a parazitni vyzarovani

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pondělí Červen 21 08:33:51 CEST 2010

Ještě jednou foto.

Zkusím ještě jiné koaxy , možná to leze přes ně ale budu si je muset udělat.
Koneltor z power generátoru Dezifix na tuším že N konektor , koax a na konci BNC

PP

> Od: "pavel PP"
> Komu: HW-news
> Datum: 21.06.2010 08:26
> Předmět: Re: Umela zatez a parazitni vyzarovani

Fotky jsou v historii příspěvku

PP

> Od: "Daniel VALUCH"
> Komu: HW-news
> Datum: 21.06.2010 08:20
> Předmět: Re: Umela zatez a parazitni vyzarovani

nejaka fotka by sa nenasla? Zemnenim sa urcite nic nedosiahne, na takto vysokej frekvencii bude jedine ucinne "uzemnenie" zavarit do medennej
krabice a zasypat feritom :-) Vyzarovat to moze hocikade (treba vidiet kvalitu a prevedenie vsetkych komponentov -> fotka. Je velmi pravdepodobne ze
vam svieti aj privodny kabel lebo ma riedke opletenie.
Pokial merate spektrakom s vysokym dynamickym rozsahom problem moze byt aj tam. Tym ze je tak citlivy vidite aj veci ktore by vas nikdy netrapili :-)
b.