Ovladani spotrebicu po vedeni 230V

Rollfree rollfree na volny.cz
Pondělí Červen 21 03:13:22 CEST 2010

Ja jich taky videl furu.
Ale jen nektere maji slusny dosah, coz je to, oc zde slo.
Taky jsem netusil, ze je v dosahu mezi nema takovy rozdil.

Kdyz chtel svagr vyresit vzdalene ovladani cerpadla topeni,
tak zvazoval WiFi nebo prenos po 230V.
Ja jsem mu doporucil - nic zleho netuse - spinanou zasuvku.
A hned jsem mu pujcil jednu svou. On to zapojil, vsechno
jelo jako po masle.
Tak sel svara koupit jendu z tech sad, co jste jich videl furu,
konkretne do Hornbachu. Zapojil a pres 3 stropy si to ani
neskrtlo.
Tak zkusil jeste dalsi 2 sady z jinych zdroju, ale ani jedna
se nechytala.
Tak to nakonec skoncilo tak, ze jsem mu venoval jednu
svou Lidl-sadu, kterou jsem mel navic. A byla to jina, nez
se kterou jsem to puvodne zkousel, takze to neni zalezitost
jednoho povedeneho kusu.

Kdyz chcete vypinat fazi a zasuvka vypina nulu - tak co
takhle prehodit 2 draty ?
Jinak zadna norma (bohuzel) neurcuje, ve ktere dire
ma byt faze a ve ktere nula, takze to ani vyrobci nebudou
mit ve specifikaci.

Kdyz uz je rec o tom Lidlu, tak ten rozpojuje levou diru,
tedy tu, kde byva na uzemi byvaleho Ceskoslovenska
zvykove zapojena faze.

rollfree