Umela zatez a parazitni vyzarovani

Neděle Červen 20 21:13:32 CEST 2010

Jen takový blbý nápad - není to tím že ta zátěž má 55 Ohm (220 / 4) místo 50? Co se děje při nepřizpůsobení? Neteče třeba proud po stínění (po povrchu) ač by neměl?

Anděl
  ----- Original Message -----
  From: pavel PP
  To: HW-news
  Sent: Sunday, June 20, 2010 2:24 PM
  Subject: Umela zatez a parazitni vyzarovani

  pod zmrseny predmetem se skryva nasledujici :
  > Od: "pavel PP" <pa-vep na atlas.cz>
  > Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
  > Datum: 20.06.2010 14:22
  > Předmět: =?UTF-8?Q?Um=C4=9Bl=C3=A1=20z=C3=A1t=C4=9B=C5=BE=20,=20parazitn?= í vyzařování

  Zdravím
  Udělal jsem si umělou zátěž 50 Ohm , ze 4 ks zelených bezind. odporů 220 Ohm / 1W ,strčil do plechovky a dvoubodově zaletoval. viz obrázek, dále ji umístil k anténě.
  Na generátoru nastavil cca 457MHz -35dB a pustil do zátěže.

  Na dalším obrázku ze spektráku je vidět, jak to někudy leze ven , úroveň je -64dB , chtěl bych vědět, jestli je to holt normální nebo s někým tady porovnat.
  Pokud zátěž přesunu metr/dva od antény tak úroveň asi o 6db poklesne.