blog & todo web

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Červen 18 18:29:31 CEST 2010

Neni daleko lepsi pouzivat neco hotoveho nez se muset starat o beh neceho vlastniho? Mam na mysli napriklad Google docs. Urcite to prinese oproti vlastnim resenim mnohonasobne vetsi komfort a spolhlivost.

( http://www.google.com/google-d-s/intl/cs/tour1.html).

Oproti vlastnimu reseni to bude mit navic tu vyhodu, ze je to od nich spolehlive zalohovane. Samozrejme strycek Google do toho vidi a muze s Vasimi daty nakladat jak se mu zlibi, ale rekl bych ze to nemuze normalnimi aktivitami zabyvajicimu se clovekovi vadit (chapu ze kriminalni zivel si svuj TODO list na Google asi vystavovat nebude :-)).

Jakub Serych
________________________________
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of dejfson
Sent: Friday, June 18, 2010 4:47 PM
To: HW-news
Subject: OT: blog & todo web

Ahojte,
mam novy web server (u providera) a chtel bych si tam nacpat

a) nejaky blogware - tedy neco kde si budu zapisovat poznamky, bude to mit nejakou strukturu a daji se tam uploadovat dokumenty pripadne linky

b) todo - kde se da zapisovat co mam udelat s jakou prioritou a kdy to ma byt hotovo (neco jako emacs org-mode)

mohl by mi nekdo fundovany doporucit "neco" co se da nainstalovat remote, je to napsane v php a pouziva mysql databazi? (to jsou jedine dostupne sluzby)

diky
david