Skrinka, sprej

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Červen 18 16:54:22 CEST 2010

Tak jsem to na konec nechal nalakovat spolu s nárazníkem :-) v autolakovne. Vypada to moc pekne, doma bych takového vysledku nikdy nedosahl. Akorat ve skrince mam několik otvoru, do kterých prijdou srouby. Jenomze když hlavu sroubu podlozim beznou zeleznou podlozkou a parkat to utahnu a povolim, nejspíš to zanecha kolem podlozky stopy. Napada me pouzit umelohmotne podlozky (cerne barvy, lak je cerny, srouby taky) nebo něco na ten zpusob. Nejaky tip, cim hlavu sroubu podlozit aby se lak neposkodil nebo poskozoval co nejmene?

Michal Grunt

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Sent: Monday, May 10, 2010 11:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: Skrinka, sprej

Ten bezbarvy lak strikat z vetsi vzdalenosti a laicky receno jen takovy
poprasek, aby se to vubec neslevalo. Pak jeste takto alespon 2 vrstvy.
Po dokonalem zaschnuti je to timto postupem malinko hrube, da se
prebrousit velmi jemnym platnem ( skoro "papir" )
Me se delaji bublinky, pokud striknu tlustou vrstvu.
Proste to chce ten bezbarvy mnohem tenci vrstvu, nez vlastni cerny lak.
JaKub