Přerušení od USART na AT91SAM7Sxxx

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 17 12:01:00 CEST 2010

To sa mi nejako nezda. Data od UARTu chodia predsa slimacim tempom, ak len s tym procesorom nechodite na nejakych extremne nizkych hodinach, tak medzi jednotlivymi znakmi sa vykonaju tisice instrukcii.

Co v tom preruseni od I2C robite take casovo narocne?

wek

---

Tak jsem pokroèil, zdá se ¾e UART v tom bude nevinnì.

Podle v¹eho se stráví pøíli¹ èasu v pøeru¹ení ni¾¹í úrovnì, a nebylo
povoleno dal¹í pøeru¹ení. Jdu vyzkou¹et co udìlá pøeru¹ení jiného
pøeru¹ení a zda to nebude vadit I2C komunikaci (která bì¾í v tom
ni¾¹ím irq).