Stripky ze statnic

Jan Matuska hw na starhill.org
Čtvrtek Červen 17 09:59:54 CEST 2010

Nejsem take zadny expert na pravidla ceskeho pravopisu, ale jako vhodna
metoda k prilisnemu nedelani hrubek se mi osvedcila pravidelna cetba
prozy a psani netechnickych dokumentu (kroniky, povidky apod.). Sice
mnohe pravopisne jevy nedokazu oduvodnit, ale tvrde y ve slove "chtely"
mi prasklo do oci jako while(1); v pulce funkce :-)

J.Matuska