Zdroj tlakoveho vzduchu

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červen 17 09:31:03 CEST 2010

Musel jsem chvili hledat a vzpominat (spalovak jsem uz nanatocil ani
nepamatuju), ale nedelala to Webra, ale OS Max:

http://manuals.hobbico.com/osm/140rx-fi-manual.pdf

jsou to motory s oznacenim FI

vaha vzduchu neni treba - je to videt i na tech obrazcich - staci
otacky, teplota.

Vaha vzduchu je potreba pri brutalnich rezimech - treba kdyz podtacite
motor apod.

Radek Vicek