Zdroj tlakoveho vzduchu

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Červen 17 09:24:49 CEST 2010

U toho nepřímého vstřiku nakonec skončím, po úpravě elektrocentrály na
zemní plyn. Jenže to chce přidat váhu vzduchu a další čidla...
Takže pro začátek je ideální minimální změny, tedy karburátor. Měření
spalin termočlánkem je dobrý nápad, jinak elektrocentrála je vlastně
brzda, takže měřit bude co. Co že to ta Webra vyrábí? Já nejsem modelář...
Lubor