Digitalizace VHS kazet a magnetofonovych kotoucu

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Středa Červen 16 10:27:22 CEST 2010

Diky za nabidku, jakmile se zase dostanu k babicce a dame do kupy pouzitelne
pasky, tak se ozvu!

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler na hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Tuesday, June 15, 2010 12:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: Digitalizace VHS kazet a magnetofonovych kotoucu

Zdravím,
  s digitalizací VHS neporadím, ale na pásky jsem celkem profík.
Zdigitalizuji
vše od celostopého záznamu 76 cm/s po čtvrtsopý 2.38 cm/s, vše při použití
profesionálních studiových strojů (Revox, Uher) a kvalitní zvukovky, včetně
možného postprocesingu (rozsekání na písničky, kmit. korekce, odšumění
atd.).
  Jen jde o čas, dělávám to po práci jako koníčka, tak pokud by šlo o nějaký
rychlý proces, asi bych nestíhal.
  O nějaké "revanši" bychom se domluvili (čokoláda a pod. :-))
    Zdraví Pavel.