Funguje vam prihlaseni do SOS?

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Středa Červen 16 07:06:32 CEST 2010

Uz to funguje.
Oni si totiz zakazniky rozdelili a tem z ceska pridali od kvetna to CZ
pred prihlasovaci cislo.
Jenze:
1) jeste 10.5. jsem provedl objednavku se starym prihlasenim,
prestoze ke zmene melo dojit uz od 1.5.
2) nasledne mi nekdo v SOS zmenil cislo zakaznika a vygeneroval
nove heslo , ale jaksi se uz neobtezoval mi je sdelit
3) robot na dotaz na zapomenute cislo a heslo neustale posilal to
puvodni, ktere jeste platilo v pulce kvetna

Takze nyni mam nove cislo zakaznika a heslo a zatim to jede. :-)

JURP