Xilinx ISE12 problem s Paralel cable III

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Červen 15 23:05:06 CEST 2010

Takze nasiel som workarround.
Pri spravnej konfiguracii M0..2 = 101 a CE na PLATFORM FLASH = 1. A
odrazu to chodi. Pricom v povodnej konfiguracii to s ISE9.1 chodilo
uplne bezproblemovo a tuna ani tuk. Fakt neviem co si mam o tom mysliet.
Taketo "ritualne tance" okolo jedneho FPGA...
Takze dakujem za rady, a ak niekto bude vediet ako rozbehat FT2232 ako
SVF palidlo budem vdacny.