Spinane zdroje , ceny a tak vubec.

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Úterý Červen 15 22:51:36 CEST 2010

Právě že princip úplně stejný není, protože MC nemá "pravou" PWM.

Jinak původnímu dotazu by mohlo vyhovět TL494 nebo SG3525 (či obdobné
SG3xxx), ale proud by byl tak 400-500 mA max (nebo více s externím MOS),
ale jestli se SO16 řadí do pidipouzder netuším :-)

OH

Dne 15.6.2010 21:50, Martin Hanek napsal(a):
> No rekl bych ze problem se zatuhavanim MCU bude spise v navrhu obvodu,
> rozvrzeni soucastek a blokovani, nez tom obvodu. Vzdyt ten princip je
> porad stejny, at je to obvod za dvacku nebo za kilo. Pouzivame je
> casto a nikdy to netuhne.
> Ucinnost pri malych proudech bude mala, ale to plati obecne. Pokud
> zarizeni napajite ze site, muze vam to byt jedno, z baterie asi ne.
> Ono i obvody co jedou na 500kHz maji pri malych odberech malou
> ucinnost, treba http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/tps5410.pdf
>
> Martin Hanek

Jabber: Iguaner na jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |