Xilinx ISE12 problem s Paralel cable III

mrkvo na prokon.cz mrkvo na prokon.cz
Úterý Červen 15 22:49:53 CEST 2010

Strašnou dobu sem si lámal hlavu s jedním CPLD které takto nešlo
naprogramovat.. a bylo to tím, že sem něměl všechny GND uzemněné a
pripojene všechny VCC.

Milan Petržilka
http://mrkvo.wz.cz